4004020504 |
Atenció a la diversitat a la Formació Professional |
2015-2016 |
Seminari. Prof. Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior |
|
|
|
1/10/2015 - 30/6/2016 (30 hores) de h a h |
|
ST SSTT Vallès Occidental (0408) |
|
Marquès de Comillas, 67-71 (Sabadell)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
ST al Vallès Occidental
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
15/06/2016 - 01/10/2015 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Tractament de la diversitat adreçat a la formació professional
|
| |
Objectius |
- Continuar l'estudi de Fidelització i Rendiment acadèmic
- Implementar l'Avaluació diagnòstica
- Recollir informació de l'acció tutorial portada a terme en els centres
- Dissenyar un protocol per millorar l'orientació acadèmica i professional de l'alumnat que vol cursar Formació Professional de Grau Mitjà
- Presentar els resultats de les actuacions fetes als centres públics per tal implicar-los en portar a terme les noves propostes
|
| |
Continguts |
- Aplicació al 1r i el 2n curs del grau mitjà per disposar d'informació de la promoció
- Recollida d'informació sobre quins centres ho han aplicat i com ho han fet
- Reelaboració dels documents de protocol i, si és el cas, de l'instrument
- Elaboració documentació amb la informació recollida
- Protocol per millorar l'orientació
- Presentació dels resultats
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa i percepció de transferibilitat
- Aprofitament en termes d'aprenentatge dels continguts de la formació orientats a una futura implementació a la pràctica docent
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació
- Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació a l'aprofitament
|
| |
E-mail |
sefp_vall.ensenyament@gencat.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
- |
- |
|
|
Sessió 2 |
- |
- |
|
|
Sessió 3 |
- |
- |
|
|
Sessió 4 |
- |
- |
|
|
Sessió 5 |
- |
- |
|
|
Sessió 6 |
- |
- |
|
|
Sessió 7 |
- |
- |
|
|
Sessió 8 |
- |
- |
|
|
Sessió 9 |
- |
- |
|
|
|
| |